2008年7月6日星期日

"點解你唔可以愛我多D咧"

地點: K.L, Cheras, 小云頂, mamak

時間: 零時十分

人物: The Two Legends

"點解你唔可以愛我多D咧" 明在说着他"昨天"的男友

小鐵問: "咁你點答佢?", 小鐵是明的好友, 不, 是深閨密友

明反問: "點答?你要我點答佢喎?"

明说道: "我乜都無講啊,凈係diam diam無出聲囉."

小鐵也聳一聳肩:"Ok, 佢都算係個好人, 不應該受到太多傷害."

"By the way, 咁當時你心里面諗緊d咩嗜?點解你又唔可以愛佢多D咧?" 小鐵好奇的問

明唉了一口气 有气無力的说: " 因為他根本不值得我去爱他."

顯然他對于這段感情的結束也非常無奈

"點解呀?" 小鐵笑得有詭异的問

明登了他一眼 说道: "明知故問,連自己都唔愛ᘻ既人,搵鬼要咩?"

小鐵深深吸了一口气说: "You are right, 一個唔識愛自己ᘻ既人又點識得去愛其他人咧." 似乎他也是過來人.

"Hey, 唔好抄我D金句,要俾錢口架." 小鐵哈哈大笑的说 唔好抄我d金句,要俾錢口架

没有评论: